Monday, February 28, 2011

Εργάζεται από το σπίτι Online θέσεις εργασίας

Κατά τη διάρκεια μια πρόσφατη επίσκεψη στο φοιτητικό φόρουμ παρατήρησα μια καταχώρηση με τίτλο «Εργασίας από την αρχική σελίδα θέσεις Online εργασίας» που φαινόταν να γρήγορα πολλές θέσεις από τις οποίες όπου πολύ κυνικό στην έννοια.


Στο πνεύμα αυτό θεώρησα καλό να θέσει μαζί σε ένα σύντομο άρθρο ως ένα είδος απάντηση σε όλες αυτές τις «Εργασίας από την αρχική σελίδα Online» οι άπιστοι.


Από την αρχή πρέπει να καταστήσουμε σαφές ότι κάνω μια πολύ καλή ζωή που εργάζεται από το σπίτι μου και Ναι online. Τα καλά νέα είναι ότι όποιος ψάχνει για δύο εναλλακτική πηγή εισοδήματος και ακόμη καλύτερα ενός διαφορετικού τρόπου διαβίωσης, ζωή.


Επιτρέψτε μου να εξηγήσω πώς όλα για μένα ξεκίνησε. Πριν από 5 χρόνια περίπου βρισκόμουν στο κλασικό μέση διαχειριστικό ρόλο σε επιχείρηση εμπορίας επικοινωνιών. Καθήκον μου ήταν να κοιτάξουμε μετά από μια τεράστια ομάδα διαχειριστών και άμεση εμπορία επιχειρησιακές ομάδες. Έχω κερδίσει $ 60.000 άτομα ετησίως συν και διαβίωσης το εταιρικό όνειρο... όλα τα για ένα λαμπρό μέλλον.


Όμως ήμουν μακριά από το περιεχόμενο όπως ήταν περίμενα για να εργαστείτε με τη ζήτηση, η οποία εμπλέκεται εξάντληση ώρες, έχεις αντιμετωπίζονται πολύ άσχημα ως εάν ήταν αμελητέα και δεν did δαπανούν αρκετό χρόνο με την οικογένειά μου τους νέους.


Έτσι άρχισα να αναζητήσει μια πηγή εναλλακτικά εισοδήματα και μετά από μια αναζήτηση στο Google ήταν να προσελκύσει διαφημίσεις προσφορά εργασίας από την αρχική σύνδεση θέσεις εργασίας. Κάνοντας κλικ σε μερικές από τις διαφημίσεις σας επένδυσε σε δυο ebooks, η οποία μίλησε για ένα θέμα που ονομάζεται Internet Marketing.


Για να είμαι ειλικρινής ποτέ εξέτασα πίσω. Μετά από μια απότομη καμπύλη μάθησης και πολλή επιμονή μου έχουν αναπτύξει δική μου home based business internet που επιτρέπει να κάνω μου διαβίωσης πλήρη χρόνο online.


Αγορά online σπίτι εργασίας αυξάνεται ταχέως και ως εκ τούτου υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για μεμονωμένα άτομα του σκληρού εργασίας κάθε σκέψη προσανατολισμένη στο μέλλον. Μόνο που χρειάζεται είναι ένα PC, σύνδεση στο internet. Θα χρειαστεί επίσης να μελετήσει τον τρόπο εργασίας από το σπίτι σας online θέσεις εργασίας αγοράς έργων πριν από την έναρξη. Αλλά μόλις έχετε κάνει αυτό δεν υπάρχει κανένας λόγος γιατί δεν μπορείτε για να κάνετε μια θετική αλλαγή τη δική σας χρηματοοικονομική κατάσταση.

No comments:

Post a Comment