Monday, February 28, 2011

Για ποιο λόγο να εργαστείτε από το σπίτι σύνδεση

Γιατί εργασία από το σπίτι, συνδεδεμένοι; Μετά από πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς και πολλές διαφορετικές θέσεις εργασίας. Τέλος, έχω μια εργασία που πληρώνει μου αρκετά καλή. Μπορώ να κάνω περισσότερο από το 90% από τους ανθρώπους που γνωρίζω. Εργάζομαι πολύ σκληρά για τα χρήματα που κάνω. Η δουλειά μου φραγκοστάφυλα καταλαμβάνει 40 έως 50 ώρες την εβδομάδα του χρόνου μου. Αυτό δεν μου αφήνει με ένα σωρό χρόνο για να κάνουμε τα πράγματα που θέλω να κάνω. Μετά από μια μετατόπιση από το έργο, είμαι αρκετά κλιμακωτή και μόνο wanna Χαλαρώστε ή να απολαύσετε τον εαυτό μου. Κανένα έγκλημα το οποίο αλλά αν σας όπως μου που έχετε ένα σπίτι για τη διατήρηση και δουλειές και γεύματα που πρέπει να λαμβάνεται φροντίδα του. Τώρα μου Χαλαρώστε χρόνο και χρόνος ψυχαγωγίας αποκόπτεται ακόμη περισσότερο ως πιο κοντά οι υποδιαιρέσεις το ρολόι να μου επόμενο shift κατά την εργασία. Σας μπορεί να άπληστους όταν πρόκειται να θέλει χρόνο για να κάνουμε τα πράγματα που θα ήθελα, αλλά πιστεύω ότι είναι δίκαιο να πω οι περισσότεροι από εμάς αισθανόμαστε ότι όλοι μας χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να κάνουν πράγματα που εμείς θέλουμε να κάνουμε. Μπορείτε να προσθέσετε τα παιδιά να εξίσωση και ο χρόνος σας είναι σχεδόν πάει έχετε να εργαστείτε και, στη συνέχεια, να πάει σπίτι και την εργασία περισσότερο και εάν έχετε παιδιά μπορεί να χρειαστεί να τους βοηθήσουμε με την σχολική εργασία. Νομίζω ότι μπορείτε να πάρετε την εικόνα τώρα ότι το 95% των ανθρώπων που ζουν σαν αυτό. Και, εκτός από αυτό επειδή το 95% των ανθρώπων που γνωρίζετε που κάνουμε το ίδιο πράγμα. Τι συμβαίνει με τις άλλες 5%; Το υπόλοιπο 5% των ιδίων επιχειρήσεων και οι επιχειρηματίες κάποιου είδους και ότι ακόμη και να μπορούν να εκμεταλλευτούν περισσότερο χρόνο από μια τακτική εργασία. Αλλά έχουν τώρα την ευκαιρία να κάνουν ό, τι αξίζουν. Και έχουν λίγα πράγματα καλύτερο και καθόλου χρόνο να απολαμβάνουν τους. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα ωστόσο ορισμένες επιχειρήσεις λίγο πολύ τους εκτελέσετε εαυτός.


Ένιωθα πάντα ότι είμαι ένας από το 5%, θα ήθελα να αναλάβει δική μου ζωή. Ξέρω ότι σας μπορεί να επενδύσει τον χρόνο και την προσπάθεια να είναι επιτυχής. Για ποιο λόγο επειδή έχω κάνει εδώ και χρόνια για κάποιον άλλο. Έτσι αν σας όπως μου αναρωτηθείτε γιατί έχω δεν κάνει αυτό για μένα. Απάντησή σας είναι πιθανώς δεν ξέρετε τι θα κάνετε. Ή, απλώς δεν γνωρίζετε πώς να ξεκινήσετε. Είχα ο ίδιος τους αυτές τις απαντήσεις. Και επίσης ζήτησα εγώ ο ίδιος θα ήθελε να περάσουν ακόμη περισσότερο χρόνο εργασίας από ό, τι μπορώ να κάνω τώρα. Η απάντησή μου ήταν δεν θέλω να περνούν κάθε περισσότερο χρόνο εργασίας από ό, τι μπορώ να κάνω ήδη. Θέλω πραγματικά να εργάζονται πολύ λιγότερο και περισσότερο χρόνο. Έτσι καταλαβαίνω εάν εργάζομαι από το σπίτι, θα έχω περισσότερο χρόνο, επειδή δεν διαθέτω την καθημερινή καθημερινή μετακίνηση εμπρός και πίσω για να εργαστούν. Σύντομα, κατάλαβα τι γίνεται αν μου θα μπορούσε να λειτουργήσει online και στη συνέχεια θα μπορούσαν να εργάζομαι από όπου ποτέ δεν ήταν φορητό μου υπολογιστή και θα μπορούσε να εμφανίζεται μια σύνδεση στο internet ή ακόμα καλύτερα θα μπορούσε να ακόμη χρησιμοποιήσει ένα κινητό τηλέφωνο online και την εργασία λίγο πολύ παντού θα ήταν. Έτσι, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι εργασία από το σπίτι, συνδεδεμένοι και get set μέχρι και εργάζονται οπουδήποτε είμαι.


Άρχισα να κάνουν έρευνα και βρήκα μια εταιρεία που ήταν τόσο ετοιμοπαράδοτων και πλήρως αυτοματοποιημένη και κατάρτιση που ήταν σαν τίποτα δεν είχα κάνει ποτέ πριν τόσο εύκολο αυτό επέτρεψε μου να λειτουργεί, μολονότι ύπνο. Και το γεγονός ότι δεν έχω να κυνηγήσουν άνθρωποι για τις πωλήσεις θα έλθει σε μένα και θέλετε αυτά που θα ήταν απλώς μια απίστευτη ευκαιρία. Οι τροχοί ήταν σε κίνηση σας δεν ήταν δυνατή η βοηθήσει, αλλά πιστεύω ότι το διάστημα αυτό θα εξοικονομήσει μου. Κοίταξα περαιτέρω σε αυτό για να μάθετε υπήρχαν πολλές διαφορετικές εισοδήματος ροές και ένα πολύ σημαντικό υπόλοιπο εισόδημα ότι πάντα θα υπάρχει.


Μου έχουν προσχωρήσει σε αυτήν την εταιρεία, και εδώ είμαι γραπτώς ένα άρθρο για να μοιραστείτε με τον κόσμο γιατί εργασία από το σπίτι, συνδεδεμένοι. Τι έχουν βρει έχει αποθηκευτεί τόσοι πολλοί άνθρωποι τόσο πολύ χρόνο και να τους κάνουν μια μεγάλη εισόδημα, την ίδια στιγμή. Αυτό δίνει στα άτομα το σημείο εκκίνησης που χρειάζονται για να εργαστείτε από το σπίτι, συνδεδεμένοι. Και να οικοδομήσουμε μια επιχείρηση μπορούν να είμαστε υπερήφανοι και καλέστε τη δική τους και επίτευξη δημοσιονομικής ελευθερίας.

No comments:

Post a Comment