Friday, February 25, 2011

Εργασία από το σπίτι σας Online εργασία Lifestyle - είστε έτοιμος για αυτό;

Η νέα τάση της εργασίας φαίνεται τώρα να οδεύουμε προς την κατεύθυνση της έναρξης εργασίας από την αρχική σύνδεση θέσεις εργασίας. Πολλοί είναι κουρασμένοι είναι ικανοποιητικό τον τρόπο θέσεις εργασίας παραδοσιακών γραφείο της ζωής. Αυτοί θέλουν αλλαγή και ψάχνετε για ένα νέο τρόπο ζωής. Με το διαδίκτυο σήμερα, ότι μπορεί να είναι η δυνατότητα να αντιληφθεί ότι πολύ πιο εύκολη, αλλά στη συνέχεια είναι μια online εργασία lifestyle τη σωστή επιλογή για εσάς; Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε την απάντηση στο ερώτημα αυτό.


Ασχολούμαι από σπίτι online πλήρους απασχόλησης για σχεδόν 2 χρόνια τώρα και αγαπώ την κάθε στιγμή της. Λοιπόν, για μία δεν πρέπει να πάρετε κολλημένα στην κυκλοφορία κάθε πρωί και rushing στο γραφείο. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε εάν σας θα λάβετε στάθμευσης και όλα αυτά ανοησίες αυτής. Είμαι δική μου αφεντικό. Μπορώ να αποφασίσω τι ώρα να ξεκινήσετε ή να διακόψετε την εργασία και τι στόχο πωλήσεων που θέλω να επιτευχθεί για το μήνα. Μπορώ να αποφασίσω πότε να σταματήσει ή να ξεκινήσει τις εργασίες.


Το σαλόνι μου μπορεί να είναι το γραφείο μου, μου κουζίνα ακόμη μου υπνοδωμάτιο. Όταν νιώθω σαν την αλλαγή του περιβάλλοντος εργασίας, μεταβείτε στα Starbucks ή οπουδήποτε αισθάνομαι όπως η οποία διαθέτει σύνδεση στο internet. Εγκρίνω τις διακοπές μου. Το μέρος που αγαπώ περισσότερο, λαμβάνω να αφιερώνετε περισσότερο ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά μου χωρίς αίσθηση ένοχοι πάρει άδεια από μια ημέρα εργασίας. Είμαι μου το αφεντικό.


Αυτές είναι μερικές από τις εργασίες από το σπίτι online θέσεις εργασίας πλεονεκτήματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη. Τα μειονεκτήματα που κατά τη γνώμη μου, δεν είναι πολλές. Ωστόσο, θα πρέπει να λαμβάνουν πληρέστερη δυνατή προσοχή σας πριν να αποφασίσει για το έργο σας online από το σπίτι επιχείρησης.


Το προφανές θα, σας δεν θα προχωρήσει στην εξωτερική επικοινωνία και την αλληλεπίδραση πολύ, δεδομένου ότι το έργο σας δίνει το δικαίωμα να εργάζεστε κυρίως μπροστά από τον υπολογιστή. Όσο περνάει ο καιρός, ακόμη και ενδέχεται να χάσετε το ανθρώπινο άγγιγμα όταν είστε γύρω από άλλα άτομα.


Εργασίας από το σπίτι σας δώσει μεγάλη χρονική ευελιξία. Αυτό είναι καλό, αλλά εάν χάσετε τη χρησιμοποιήσετε, μπορεί να είναι καταστροφικές. Φανταστείτε σας αναβάλουμε για αύριο, αύριο και αύριο το έργο σας. Ποτέ δεν θα εμφανιστεί τίποτα επιτυγχάνεται.


Αν και τα πλεονεκτήματα του έργου από το οικιακό online θέσεων εργασίας είναι αρκετό, χρειάζεστε μια πολύ ισχυρή αυτοπειθαρχίας για να εκτελεί. Μπορείτε να ορίσετε το σχέδιο δράσης και να εμμείνουμε σε αυτή, ανεξάρτητα από το τι. Θα πρότεινα επίσης ότι έχετε ένα γραφείο που έχει συσταθεί στο σπίτι σας, όπου μπορείτε να εργαστείτε ήσυχα. Αποκτήστε έναν υπολογιστή καλή και γρήγορη πρόσβαση στο internet. Ελπίζω αυτό το άρθρο σας βοήθησε να το έργο αυτό από την αρχική απόφαση online.

No comments:

Post a Comment